FAQ
Hier tref je een antwoord aan op veelgestelde vragen
huisregels
De woningen liggen in een residentiële buurt.
Mogen wij vriendelijk doch uitdrukkelijk vragen om ten alle tijden de rust van de buren te respecteren en geen lawaai in of rond de woning te maken tussen 23u en 8u.
Luidruchtige feestjes zijn niet toegelaten.
Enkel het aantal gereserveerde personen mag in de woning overnachten. Indien er toch overlast wordt vastgesteld kan hiervoor de waarborg worden ingehouden.
annulatievoorwaarden
De annulatievoorwaarden kunnen per boeking verschillen, zie booking.com
check in/check out
Check- in : vanaf 16.00u
Check-out : tot 11.00u
Indien je de bagage al vroeger wenst af te zetten kan dit in overleg.
Bij check-out kun je de bagage eventueel laten staan en later ophalen. We vragen wel om dit op voorhand te melden.
servicekosten
Alle onderstaande voorzieningen zijn inbegrepen in de huurprijs
- Wifi (zeer goede ontvangst)
- Bed- en badlinnen
- Verzorgingsproducten zoals shampoo en conditioner, douchegel en bodylotion (Wellmark®)
- Keukenlinnen (keukenhanddoeken, theedoeken, vaatdoekjes, sponsjes, dweil)
Bij elke boeking is er een welkomstpakket voor eerste gebruik bestaande uit:
- Kleine voorraad koffie pads en thee
- Vaatwas tabletten, toilet-papier, vuilzakken
- Kaarsen en theelichtjes
rookbeleid
De vakantiewoningen zijn volledig rookvrij.
Gelieve onze non-smoking policy te respecteren.
Roken kan buiten op de binnenkoer. Hier zijn asbakken voorzien.
parkeren
Aan de voorzijde van de hoeve is er een mogelijkheid tot gratis parkeren (max 5 auto’s). Onze parking is voorzien van camerabewaking.
trappen/lift
Er is geen lift aanwezig in de woning. Verdiepingen zijn dus enkel bereikbaar via de trappen.
Verantwoordelijkheden en Schade
- Aansprakelijkheid: De gast is verantwoordelijk voor schade veroorzaakt aan de accommodatie of de inboedel tijdens het verblijf. Eventuele schade moet onmiddellijk worden gemeld en kan achteraf worden verrekend.
- Persoonlijke bezittingen: Stee10 is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke bezittingen van de gast.
Overmacht
In geval van overmacht (natuurrampen, pandemieën, enz.) die het verblijf onmogelijk maken, kunnen speciale annulering- of wijzigingsregels gelden. Dit wordt duidelijk gecommuniceerd aan alle betrokken gasten bij het optreden van dergelijke situaties.
Privacy en Gegevensbescherming
Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de GDPR (General Data Protection Regulation). Wij respecteren uw privacy en zullen uw gegevens niet delen met derden zonder uw toestemming.
Klachten en Geschillen
- Klachtenprocedure: Klachten dienen binnen 7 dagen na vertrek schriftelijk te worden ingediend. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen te behandelen.
- Toepasselijk recht en bevoegde rechtbank: Op deze voorwaarden is Belgisch recht van toepassing. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in het arrondissement waar Stee10 is gevestigd.
Department Internationaal Vlaanderen
Het departement Internationaal Vlaanderen is de bevoegde instantie die de vergunning toekent en waar verdere informatie verkregen kan worden over de reglementering inzake de exploitatie van toeristische logies en de rechtsmiddelen die algemeen voorhanden zijn bij geschillen en waar de toerist een klacht kan indienen.
Department Internationaal Vlaanderen; dienst toeristische vergunningen. Boudewijnlaan 30 bus 8, 1000 Brussel. 0032 2 553 29 50 logies@iv.vlaanderen.be.